icon
рус eng
укрicon

ЗАПРОШУЄМО ДО LIFECELL

З появою в Україні MNP ваш номер належить вам, а не операторам!

Mobile Number Portability (MNP) – це перенесення мобільного номера разом з кодом до іншого мобільного оператора. Якщо ваш номер починається з 067, 097, 066, 050 чи інших кодів, то так і буде після перенесення.

Якщо у вас раптом є сумніви щодо перенесення номера, тоді порівняйте тариф вашого оператора (Vodafone, Київстар) з тарифами lifecell і всі сумніви зникнуть😊

gif gif gif
gif gif gif

Переваги в lifecell

icon

Спеціальна ціна при переході

Обирайте тариф з вигодою до 40%
після перенесення номера

icon

Привілеї PLATINUM Клубу

Користуйтеся PLATINUM-привілеями протягом 90 днів

icon

Безкоштовна роздача інтернету

Діліться мобільним інтернетом
через пристрої без обмежень

icon

Мобільний інтернет 4.5G*

Користуйтеся швидкісним мобільним інтернетом від lifecell

*Твердження «4.5G» використовується для позначення стандарту LTE-Advanced Pro, що відноситься до 4-го покоління зв’язку (4G). Для надання послуг зв’язку 4-покоління ТОВ «лайфселл» використовує радіообладнання яке відповідає релізам 13 та 14 3GPP, тобто вимогам стандарту LTE-Advanced Pro. Детальна інформація про умови надання послуг: lifecell.ua, 0 800 20 5433 (безкоштовно у межах України), 5433 (безкоштовно в мережі lifecell), пункти продажу lifecell.

Як працює перенесення номера?

icon icon

Mobile Number Portability (MNP) – послуга перенесення мобільного номера з повним його збереженням (разом із кодом) при переході до іншого мобільного оператора.

Якщо переносите свій номер до lifecell, ви повністю зберігаєте і номер, і код оператора. Тобто якщо ваш номер починався з 067, 097, 066, 050 чи інших цифр – то все так і залишиться.

Номер той самий, ще й тариф вигідний!

Ваш номер залишається з вами, тож ви:

icon

не думаєте про перереєстрацію акаунтів;

icon

користуєтесь банкінґом без зайвих турбот;

icon

тримаєте зв’язок із рідними, друзями та колегами зі знайомого їм номера;

icon

зберігаєте історії, які пов'язані з вашим номером;

Ну що, давайте порівняємо тарифи, щоб ви обрали для себе найкращий варіант?

icon

Детальніше про перенесення

Ідентифікація та подача заявки

Подати заявку можна онлайн або в магазині lifecell. Якщо ваш номер не ідентифікований (зареєстрований), тобто не прив’язаний до ваших паспортних даних, це можна зробити під час подачі заявки за допомогою КЕП/BankID або за наявності документу, що посвідчує особу. Дані в заявці мають співпадати з даними документу, за яким проведено ідентифікацію (реєстрацію) номеру.

Отримання SIM-карти lifecell

Отримайте SIM-карту lifecell в магазині lifecell під час подачі заявки або не пізніше, ніж за 3 години до часу перенесення, який ви обрали в заявці. На цю карту буде перенесено ваш номер. При собі мати телефон з активною SIM-картою, номер якої ви бажаєте перенести. На цей номер надійде код підтвердження.

Підготовка SIM-карти для перенесення

Вставте SIM-карту lifecell в телефон до часу перенесення номера, який ви обрали в заявці. Ми вас проінформуємо про це заздалегідь. Якщо ви не встигли забрати SIM-карту lifecell до цього часу, наступне перенесення відбудеться наступного робочого дня. Нова дата та час вам надійде у SMS-повідомленні.

icon

FAQ

Що таке MNP?
Mobile Number Portability (MNP) – послуга портації (переходу абонента) від одного оператора мобільного зв’язку до іншого з повним збереженням номера. Це означає, що всі цифри, разом з тими, які зараз ми називаємо кодом оператора, залишаться без змін. Нарешті номер, на якому зав’язано пів життя, належатиме не оператору, а вам.
Чи є MNP у інших країнах?

У світі вважається, що збереження номера абонента при зміні оператора – це законне право споживача і ознака здорової конкуренції на ринку телекомунікацій. Наразі ця послуга діє у більш ніж 80 країнах.

В Україні на MNP чекали 9 років. Багато людей наполегливо працювали, щоб нарешті у 2019 кожен з нас міг міняти оператора мобільного зв’язку швидко, легко та безкоштовно.

Номер – це ваша персональна інформація, і ніхто, окрім вас, не має права використовувати її. З появою в Україні MNP ви нарешті зможете забрати у операторів те, що має належати тільки вам.

Які переваги дає мені MNP (перенесення номера) до lifecell?

Для будь-яких абонентів, які скористалися послугою перенесення номера, вартість пакетів послуг на 4 тижні буде до 40% нижчою, у порівняні зі звичайною вартістю у наступних тарифних планах: «Просто Лайф», «Смарт Лайф», «Вільний Лайф», «Platinum Лайф», «Вільний Лайф. Регіон», «Дзвінкий БЕЗМЕЖ» «Інтернет БЕЗМЕЖ». Детальні умови тарифних планів дивіться на сторінці lifecell.ua.

Що я маю зробити, щоб перенести свій номер до lifecell?
  1. Подати заявку на перенесення номера до lifecell.

    Заявку можна подати онлайн або особисто – на сайті оператора або у фірмовому магазині.

    Якщо вас ідентифіковано у поточного оператора, ви можете одразу подавати заявку на перенесення номера до lifecell.

    Якщо вас не ідентифіковано у поточного оператора, ви можете одразу здійснити ідентифікацію в мережі lifecell перед поданням заявки онлайн (за допомогою вашого ЕЦП або BankID) або звернутися до магазину lifecell для ідентифікації та подачі заявки на перенесення.

    Для ідентифікації в магазині lifecell та особистої подачі заявки на перенесення номера потрібно мати при собі документ, що посвідчує особу, та активний номер, який ви бажаєте перенести.

  2. Отримати нову SIM-карту lifecell з вашим номером.

    Завітайте до найближчого фірмового магазину lifecell за новою SIM-карткою, на яку буде автоматично перенесено ваш номер після завершення процесу портації.

Що таке ідентифікація?
Це процедура, необхідна абонентам передоплаченого зв’язку для того, щоб прив’язати свій номер до свого імені та мати повне право забирати номер із собою при зміні оператора.
Як мені здійснити ідентифікацію?

Якщо вас не ідентифіковано у поточного оператора, ви можете пройти ідентифікацію в мережі lifecell одразу перед поданням заявки онлайн (за допомогою вашого ЕЦП або BankID) або звернутися до магазину lifecell для ідентифікації та подачі заявки на перенесення.

Для ідентифікації в магазині lifecell та особистої подачі заявки на перенесення номера потрібно мати при собі документ, що посвідчує особу, та активний номер, який ви бажаєте перенести.

Чи можуть мені відмовити в перенесенні номера?
Так, є ряд причин, через які поточний оператор або система можуть відмовити абоненту в перенесенні номера до lifecell.
Причини відмови у перенесенні номера поточним оператором
  1. неправильно вказано статус ідентифікації при подачі заявки;
  2. номер ідентифікований на іншу особу;
  3. у заяві про перенесення подані неповні або недостовірні дані;
  4. надання послуг було припинено з причин, передбачених законодавством (шахрайство та інше).
Причини відмови у перенесенні номера системою
  1. після останнього перенесення абонентського номера не минуло 30 календарних днів;
  2. абонент подав заявки на перенесення номера кільком операторам мобільного зв’язку.
Що робити, якщо поточний оператор відмовив мені в перенесенні номера?
Переконайтеся, чи вірно ви вказуєте статус ідентифікації у поточного оператора. Якщо ви ідентифіковані у поточного оператора, переконайтеся, що при ідентифікації були правильно вказані ваші Прізвище та Ім’я.
Що робити, якщо система відмовила мені в перенесенні номера до lifecell?
  1. Якщо у перенесенні номера відмовлено, тому що з дати останнього перенесення не пройшло 30 днів, – просто зачекайте.
  2. Якщо відмова прийшла через те, що ви подали заявку про перенесення свого номера одразу до декількох операторів, це означає, що заявку було відхилено у всіх випадках. Оберіть lifecell, і переносьте номер до нього.
Список документів, які можна подавати для ідентифікації

Щоб здійснити ідентифікацію, можна подати будь-який з цих документів:

  1. паспорт громадянина України;
  2. паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
  3. дипломатичний паспорт України;
  4. службовий паспорт України;
  5. посвідчення особи моряка;
  6. посвідчення члена екіпажу;
  7. посвідчення особи на повернення в Україну;
  8. тимчасове посвідчення громадянина України;
  9. посвідчення водія;
  10. посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон;
  11. посвідка на постійне проживання;
  12. посвідка на тимчасове проживання;
  13. картка мігранта;
  14. посвідчення біженця;
  15. проїзний документ біженця;
  16. посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
  17. проїзний документ особи, якій надано додатковий захист;
  18. реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Де отримати цифровий підпис?
Електронний підпис (ЕЦП) можуть отримати клієнти «ПриватБанку». Детальна інструкція для отримання ЕЦП за посиланням: http://bit.ly/2VdPMxH.
Як дізнатися, що ви телефонуєте на перенесений номер?
При здійсненні дзвінка на перенесений номер (в тому числі, перенесений до lifecell), абоненти чують автоматичне голосове повідомлення.