ВАШ НОМЕР НАЛЕЖИТЬ ВАМ
а не оператору

ЩО ТАКЕ MNP?

Mobile Number Portability (MNP) – послуга ПОВНОГО перенесення номеру до іншого оператора. Змінюйте оператора мобільного зв’язку, зберігши ВЕСЬ свій номер, включно із кодом.

Ваш номер – це половина вашого життя.
На ньому:

  • банківські та дисконтні картки;
  • акаунти у соцмережах;
  • доступи до сайтів та мобільних додатків;
  • контакти друзів, родичів чи клієнтів.

Мобільний номер - це ваша персональна інформація.
З появою в Україні MNP ваш номер належитиме вам, а не операторам.

ОТРИМУЙТЕ НОВИНИ ПРО MNP
ТА ШАНС ВИГРАТИ СМАРТФОН!*

Введено неправильний номер. Будь ласка, введіть коректний номер.

Введіть пароль, який ми вам відправили

Неправильний SMS пароль. Будь ласка, перевірте його та введіть ще раз.
Детальні умови розіграшу дізнавайтеся за посиланням

Дякуємо, ваш номер додано

Що таке MNP?
Mobile Number Portability (MNP) – послуга портації (переходу абонента) від одного оператора мобільного зв’язку до іншого з повним збереженням номера. Це означає, що всі цифри, разом з тими, які зараз ми називаємо кодом оператора, залишаться без змін. Нарешті номер, на якому зав’язано півжиття, належатиме не оператору, а вам.
Чи є MNP у інших країнах?

У світі вважається, що збереження номера абонента при зміні оператора – це законне право споживача і ознака здорової конкуренції на ринку телекомунікацій. Наразі ця послуга діє більше ніж 80 країнах.

В Україні на MNP чекали 9 років. Багато людей наполегливо працювали, щоб нарешті у 2019 кожен з нас міг міняти оператора мобільного зв’язку швидко, легко та безкоштовно.

Номер – це ваша персональна інформація, і ніхто, окрім вас, не має права використовувати її. З появою в Україні MNP ви нарешті зможете забрати у операторів те, що має належати тільки вам.

Що я маю зробити, щоб перейти до іншого оператора зі своїм номером?
  1. Переконатися, що номер зареєстровано на нього;

    Для цього необхідно зателефонувати своєму операторові, або відвідати його офіційний магазин. Співробітники магазину або call-центру скажуть вам, чи зареєстровано номер на вас. Якщо так – сміливо починайте процедуру перенесення номеру.

  2. Якщо номер незареєстрований, пройти процедуру реєстрації у поточного оператора;
  3. Подати заявку на портацію новому оператору;

    Заявку можна буде подати онлайн або особисто – на сайті оператора або у фірмовому магазині.

  4. Отримати нову SIM-карту, на яку буде перенесено номер.

    Як тільки оператор, від якого ви ідете, дасть згоду на перенесення вашого номеру, ви зможете прийти до найближчого фірмового магазину свого нового оператора та отримати там нову SIM-картку, на яку після цього буде автоматично перенесено ваш номер.

Що таке реєстрація номеру?
Це процедура необхідна абонентам передплаченого зв’язку для того, щоб прив’язати свій номер до свого імені і мати повне право забирати його з собою, переходячи від оператора до оператора.
Як мені зареєструвати мій номер?

Щоб зареєструвати номер, потрібно зайти у персональний кабінет на сайті вашого поточного оператора, перевірити його статус (зареєстровано чи ні), та, за потреби, заповнити заявку, завіривши її електронно-цифровим підписом (ЕЦП).

Зареєструвати номер також можна офлайн, в будь-якому фірмовому магазині вашого поточного оператора, надавши будь-який документ зі списку.

Чи можуть мені відмовити в перенесенні номера?
Так, є ряд причин, через які поточний оператор або система можуть відмовити абоненту в портації.
Причини відмови у портації поточним оператором
  1. номер не зареєстрований;
  2. номер зареєстрований на іншу особу;
  3. у заяві про перенесення подані неповні або недостовірні дані;
  4. надання послуг було припинено з причин, передбачених законодавством (шахрайство та інше).
Причини відмови у портації системою
  1. після останнього перенесення абонентського номера не минуло 30 календарних днів;
  2. абонент подав заявки на перенесення номера кільком операторам мобільного зв’язку.
Що робити, якщо поточний оператор відмовив мені в перенесенні номеру?
Переконайтеся, що ваш номер зареєстровано саме на вас, і в реєстрації правильно вказані ваші ПІБ. Пам’ятайте, що Відсутність бланків заяв, відповідних електронних форм чи некомпетентність персоналу не можуть бути причинами відмови у реєстрації. Якщо ви прийшли у магазин поточного оператора з відповідним документом, вимагайте негайно розпочати процедуру оформлення номера на вас.
Що робити, якщо система відмовила мені в перенесенні номеру?
  1. Якщо у перенесенні номеру відмовлено через те, що з дати останньої портації не пройшло 30 днів – просто зачекайте;
  2. Якщо відмова прийшла через те, що ви подали заяву про перенесення свого номеру одразу до декількох операторів, це означає, що заяву було відхилено у всіх випадках. Тепер оберіть одного оператора, і переносьте номер до нього.
Список документів, які можна подавати для реєстрації номера

Щоб зареєструвати номер мобільного телефону на себе, можна подати будь-який з цих документів:

  1. паспорт громадянина України;
  2. паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
  3. дипломатичний паспорт України;
  4. службовий паспорт України;
  5. посвідчення особи моряка;
  6. посвідчення члена екіпажу;
  7. посвідчення особи на повернення в Україну;
  8. тимчасове посвідчення громадянина України;
  9. посвідчення водія;
  10. посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон;
  11. посвідка на постійне проживання;
  12. посвідка на тимчасове проживання;
  13. картка мігранта;
  14. посвідчення біженця;
  15. проїзний документ біженця;
  16. посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
  17. проїзний документ особи, якій надано додатковий захист;
  18. реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН).
Де отримати цифровий підпис?
Електронний підпис (ЕЦП) має кожен клієнт «ПриватБанку». Детальна інструкція для отримання ЕЦП за посиланням: http://bit.ly/2VdPMxH.
Як дізнатися, що ви телефонуєте на портований номер?
При здійсненні дзвінка на портований номер абоненти будуть чути автоматичне голосове повідомлення.