ВАШ НОМЕР НАЛЕЖИТЬ ВАМ,
а не оператору

ЩО ТАКЕ MNP?

Mobile Number Portability (MNP) – послуга перенесення мобільних номерів (повне збереження номера при зміні оператора).

Тепер ви можете перенести свій номер до lifecell від будь-якого оператора мобільного зв’язку в Україні, і при цьому зберегти номер повністю (із кодом включно). Тобто, якщо раніше ваш номер починався на 067, 097, 066, 050 чи інших кодів, то так буде і надалі.

Ваш номер – це половина вашого життя.
На ньому:

  • банківські та дисконтні картки;
  • акаунти в соцмережах;
  • доступи до сайтів та мобільних додатків;
  • контакти друзів, родичів чи клієнтів.

Мобільний номер - це ваша персональна інформація.
З появою в Україні MNP ваш номер належитиме вам, а не операторам.

ОТРИМУЙТЕ НОВИНИ ПРО MNP
ТА ШАНС ВИГРАТИ СМАРТФОН!*

Введено неправильний номер. Будь ласка, введіть коректний номер.

Введіть пароль, який ми вам відправили

Неправильний SMS пароль. Будь ласка, перевірте його та введіть ще раз.
Детальні умови розіграшу дізнавайтеся за посиланням

Дякуємо, ваш номер додано

Що таке MNP?
Mobile Number Portability (MNP) – послуга портації (переходу абонента) від одного оператора мобільного зв’язку до іншого з повним збереженням номера. Це означає, що всі цифри, разом з тими, які зараз ми називаємо кодом оператора, залишаться без змін. Нарешті номер, на якому зав’язано пів життя, належатиме не оператору, а вам.
Чи є MNP у інших країнах?

У світі вважається, що збереження номера абонента при зміні оператора – це законне право споживача і ознака здорової конкуренції на ринку телекомунікацій. Наразі ця послуга діє у більш ніж 80 країнах.

В Україні на MNP чекали 9 років. Багато людей наполегливо працювали, щоб нарешті у 2019 кожен з нас міг міняти оператора мобільного зв’язку швидко, легко та безкоштовно.

Номер – це ваша персональна інформація, і ніхто, окрім вас, не має права використовувати її. З появою в Україні MNP ви нарешті зможете забрати у операторів те, що має належати тільки вам.

Які переваги дає мені MNP (перенесення номера) до lifecell?

Для будь-яких абонентів, які скористалися послугою перенесення номера, вартість пакетів послуг на 4 тижні буде до 40 % нижчою, у порівняні зі звичайною вартістю у наступних тарифних планах: «Просто Лайф», «Смарт Лайф», «Вільний Лайф», «Platinum Лайф», «Просто Лайф. Регіон», «Смарт Лайф. Регіон», «Вільний Лайф. Регіон», «Platinum Лайф. Регіон». Детальні умови тарифних планів дивіться на сторінці lifecell.ua.

Що я маю зробити, щоб перенести свій номер до lifecell?
  1. Переконатися, що номер зареєстровано на вас.

    Для цього необхідно зателефонувати своєму операторові або відвідати його офіційний магазин. Співробітники магазину або контакт-центру скажуть, чи зареєстровано номер на вас. Якщо так – сміливо починайте процедуру перенесення номера.

  2. Якщо номер незареєстрований, пройти процедуру реєстрації у поточного оператора.
  3. Подати заявку на перенесення номера до lifecell.

    Заявку можна подати онлайн або особисто – на сайті оператора або у фірмовому магазині.

  4. Отримати нову SIM-карту lifecell, на яку буде перенесено номер.

    Щойно оператор, від якого ви переходите, дасть згоду на перенесення вашого номера, ви зможете прийти до найближчого фірмового магазину lifecell та отримати там нову SIM-картку, на яку буде автоматично перенесено ваш номер.

Що таке реєстрація номера?
Це процедура, необхідна абонентам передоплаченого зв’язку для того, щоб прив’язати свій номер до свого імені та мати повне право забирати номер із собою при зміні оператора.
Як мені зареєструвати мій номер?

Щоб зареєструвати номер, потрібно зайти у персональний кабінет на сайті вашого поточного оператора, перевірити статус номера (зареєстровано чи ні), та, за потреби, заповнити заявку, завіривши її електронно-цифровим підписом (ЕЦП).

Зареєструвати номер також можна офлайн, у фірмовому магазині вашого поточного оператора, надавши будь-який документ зі списку.

Чи можуть мені відмовити в перенесенні номера?
Так, є ряд причин, через які поточний оператор або система можуть відмовити абоненту в перенесенні номера до lifecell.
Причини відмови у перенесенні номера поточним оператором
  1. номер не зареєстрований;
  2. номер зареєстрований на іншу особу;
  3. у заяві про перенесення подані неповні або недостовірні дані;
  4. надання послуг було припинено з причин, передбачених законодавством (шахрайство та інше).
Причини відмови у перенесенні номера системою
  1. після останнього перенесення абонентського номера не минуло 30 календарних днів;
  2. абонент подав заявки на перенесення номера кільком операторам мобільного зв’язку.
Що робити, якщо поточний оператор відмовив мені в перенесенні номера?
Переконайтеся, що ваш номер зареєстровано саме на вас, і при реєстрації були правильно вказані ваші ПІБ. Пам’ятайте, що відсутність бланків заяв, відповідних електронних форм чи некомпетентність персоналу не можуть бути причинами відмови у реєстрації. Якщо ви прийшли у магазин поточного оператора з відповідним документом, вимагайте негайно розпочати процедуру оформлення номера на вас.
Що робити, якщо система відмовила мені в перенесенні номера до lifecell?
  1. Якщо у перенесенні номера відмовлено, тому що з дати останнього перенесення не пройшло 30 днів, – просто зачекайте.
  2. Якщо відмова прийшла через те, що ви подали заявку про перенесення свого номера одразу до декількох операторів, це означає, що заявку було відхилено у всіх випадках. Оберіть lifecell, і переносьте номер до нього.
Список документів, які можна подавати для реєстрації номера

Щоб зареєструвати номер мобільного телефону на себе, можна подати будь-який з цих документів:

  1. паспорт громадянина України;
  2. паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
  3. дипломатичний паспорт України;
  4. службовий паспорт України;
  5. посвідчення особи моряка;
  6. посвідчення члена екіпажу;
  7. посвідчення особи на повернення в Україну;
  8. тимчасове посвідчення громадянина України;
  9. посвідчення водія;
  10. посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон;
  11. посвідка на постійне проживання;
  12. посвідка на тимчасове проживання;
  13. картка мігранта;
  14. посвідчення біженця;
  15. проїзний документ біженця;
  16. посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
  17. проїзний документ особи, якій надано додатковий захист;
  18. реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН).
Де отримати цифровий підпис?
Електронний підпис (ЕЦП) можуть отримати клієнти «ПриватБанку». Детальна інструкція для отримання ЕЦП за посиланням: http://bit.ly/2VdPMxH.
Як дізнатися, що ви телефонуєте на перенесений номер?
При здійсненні дзвінка на перенесений номер (в тому числі, перенесений до lifecell), абоненти чують автоматичне голосове повідомлення.